Sepet Tutarına Göre İndirim Tanımlama
Sepet tutarına göre otomatik kategori bazlı indirim uygulayabilirsiniz. Yönetim paneli > Ödeme > “Promosyon Kodları” kısmından, “Her Sepette Otomatik Uygulanır” seçilip ilgili promosyon her sepette otomatik aktif edilebilir.
Örnek Senaryo; 150 TL ve üzerindeki alışverişlerde, sepette otomatik % 10 indirim veya Yiyecekler kategorisindeki ürünlerde 100 TL üzeri alışverişlerde sepette otomatik % 10 indirim
Tarih Aralığına Göre İndirim Tanımlama
Yönetim paneli > Ürünler> “Toplu İndirim Tanımlama” kısmından seçtiğiniz kategori / markalarda, A-B tarihleri arasında %C indirim tanımlayabilirsiniz. Bu tanımlama veri tabanında ürün fiyatlarında fiziksel bir değiliklik içermez ve dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Örnek Senaryo; 20-21 Mart tarihleri arasında Yiyecekler kategorisinde % 10 indirim
Tekli Çapraz Promosyon
Yönetim paneli > Ürünler > “Çapraz Promosyon” kısmından, bir ürün sepete atıldığı zaman diğer bir ürünü, ana ürüne bağlı olacak şekilde %A indirimle satışa sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Salça alanlara, turşularda %10 İndirim
Çoklu Çapraz Promosyon
Yönetim paneli > Ürünler > “Çoklu Çapraz Promosyon” kısmından, birden fazla ürün sepete atıldığı zaman diğer bir ürünü, diğer ürünlere bağlı olacak şekilde %A indirimle veya ücretsiz satışa sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Reçellerden en az 3 adet + Tarhanalardan en az 4 adet alana, 2 Adet Turşu %10 indirimli veya hediye
Birlikte Ücretsiz Ürünler
Yönetim paneli > Ürünler > “Ücretsiz Ürünler” Yönetimi kısmından, A ürün sepete eklenmeden önce, A-B-C ürünlerinden birini ücretsiz satışa sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Doğal marka şalgam alana, 1 adet bezelye konservesi ücretsiz
Sepet Tutarına Göre Anında İndirim
Yönetim paneli > Ödeme > “Promosyon Kodları” kısmından, “Her Sepette Otomatik Uygulanır” seçilip, ilgili promosyon her sepette otomatik aktif edilebilir.
Örnek Senaryo; 60 TL ve üzerindeki alışverişlerde sepette otomatik % 10 indirim veya Bakliyatlar kategorisindeki ürünlerde 100 TL üzerindeki alışverişlerde sepette otomatik % 10 indirim kullanabilirsiniz
Sepete Göre İndirimli Ürün Tanımlama
Yönetim paneli > Ürünler > “Sepet İndirim Tanımlama” kısmından, A-B-C kategorisinden ve/veya markasından sepetinden C ürün alana, en ucuz D ürünü %E indirimli veya ücretsiz olarak ayarlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Kahvaltılık > Peynir kategorisinden 3 ürün alana, sepetteki 1 ürün % 50 indirimli (Sepetteki bu ürünlerin arasındaki en ucuz ürün için geçerlidir)
Sepete Göre X Adet Ürün Alana En Ucuz Ürün Ücretsiz
Yönetim paneli > Ayarlar > “Sepet Ayarları” kısmından, “Sepetteki Ucuz Ürün Ücretsiz Kamp.” ayarlarını kullanarak, sepette A adet ürün alana en ucuz olan ürünü ücretsiz olarak sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Sepete eklenilen 3 adet ve daha fazla sayıdaki alışverişlerde en ucuz olan ürün ücretsiz
Ücretsiz Kargo Tanımlama
Yönetim paneli > Ayarlar > “Sepet Ayarları” kısmından, “Ücretsiz Kago Limiti” tanımlayarak A TL üzeri siparişlerde ücretsiz kargo sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; 120 TL ve üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsiz
Ürün Adet İndirim Tanımlama
Yönetim paneli > Ürünler > “Adet İndirimleri” kısmından, A üründen 3 adet ve üzeri siparişlerde, ürün %C indirimli olarak ayarlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo; 1 Kavanoz Çiçek Balı 150 TL. 3 adet ve üzerindeki alışverişlerde %20 indirim ile 120 TL
Ücretsiz Ürün Adeti Tanımlama
Yönetim paneli > Ürünler > “Ürün Yönetimi” kısmından, A,B Adet Ücretsiz Kampanya girişi ile ilgili ürünü belirli sayıdan yukarıda alan kullanıcılara, C adet ücretsiz olarak tanımlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Doğal markalı Üzüm Reçellerinden 5 adet ve üzerindeki alışverişlerde 2 adet ücretsiz
Ürüne Peşin Fiyatına Taksit Tanımlama
Yönetim paneli > Ürünler > “Ürün Yönetimi” kısmından, Peşin Fiyatına Taksit Kampanya girişi ile ilgili ürüne peşin fiyatına taksit desteği sağlayabilirsiniz. Kullanıcının bu ürünü peşin fiyatına taksitle satın alabilmesi için, sepetindeki tüm ürünlerin ilgili kampanyaya dahil olması gerekir. Peşin fiyatına taksit, sepette bu kampanyaya sahip ürünlerden en küçük taksit değerine sahip ürünle belirlenir.
Örnek Senaryo; Doğal marka Biber Salçası peşin fiyatına 6 taksitle
Ürün Paketleri
Yönetim paneli > Ürünler >Yönetim paneli > Ürünler > “Ürün Paketleri” kısmından, A-B-C ürünlerini beraber alın, %D indirimli ödeyin kampanyası ile satışa sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Domates Salçası, Doğal marka Tarhana ve Organik marka Bulgur toplam 400 TL. Hepsini birlikte alarak 350 TL ödeyebilirsiniz
Siparişe Puan Tanımlama
Yönetim paneli > Ayarlar > “Puan Ayarları” kısmından, puan kullanımını aktif edip, siparişerde, yeni üyeliklerde, ürün yorumlarında A Puan kazanmımı ve Puan kullanımı desteğini aktif edebilkirsiniz.
Örnek Senaryo; 50 TL ve üzerindei alışverişlerde % 10 para puan kazanılabilir, bu puanlar 150 TL ve üzerindeki ilk alışverişte kullanılabilir. (Ayrıca şu şekilde sınırlandırabilirsiniz; puanları kullanabilmek için en az 120 puanın olması gerekir)
Promosyon Amaçlı Ürünler
Yönetim paneli > Ürünler > “Ürün Yönetimi” kısmından, istediğiniz ürünlerini promosyon ürünü olarak set edip, “Asgari Sepet Tutarı” kısmında girilen tutar ve üzerindeki siparişlerde, azami 1 adet (opsiyonel) sepete eklenmesini sağlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Nohut-Bulgur-Mercimek ürünleri 5 TL. Sipariş verebilmek için sepet tutarı en az 500 TL olmalıdır. (Promosyon ürünlerinden sadece 1 adedi sepetinize eklenebilir)
Promosyon Kodu Tanımlama
Yönetim paneli > Ödeme > “Promosyon Kodları” kısmından, genel veya kategoriye / ürünlere / sepet toplamına bağlı olarak, sürekli veya son kullanma tarihi olan promosyon kodu tanımlayabilirsiniz. Dilerseniz gönderdiğinizi e-bültenlerde otomatik promosyon kodu eklenmesini sağlayabilirsiniz.
Anlık Promosyon Teklifi
Yönetim paneli > Reklam > “Promosyon Teklifi Ayarları” kısmından, A süre boyunca sitede gezinen bir kullanıcıya otomatik %B veya C TL promosyon kodu teklifinde bulunabilir ve tek kulanımlık kodu anında oluşturabilirsiniz.
Otomatik Puan Tanımlama
Yönetim paneli > Reklam > “Kampanya Puan Yönetimi” kısmından, A-B tarihleri arasında siteye belirli bir kelime URL adresi ile gelip kayıt yaptıran kullanıcıya (Örnek: https:///?kampanya=14-Subat) otomatik olarak C puan yükletebilirsiniz.
E-Posta Adresine Göre İndirim
Yönetim paneli > Ürünler > “Toplu İndirim Yönetimi” kısmından, belirli e-posta domainine sahip kullanıcılara, seçtiğiniz kategori / markalarda, A-B tarihleri arasında %C indirim tanımlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo : Ankara Üniversitesi için @ankara.edu.tr uzantılı e-postaya sahip müşterilere, Kitap kategorisinde %20 indirim
Marka Promosyonu Tanımlama
Yönetim paneli > Markalar > “Marka Yönetimi” kısmından, ilgili markadan asgari A tutarı sipariş verene B ürününü ücretsiz olarak sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Doğal markasından toplam 200 TL ve üzerinde alışveriş yapanlara, Baharat Seti hediye
Kombine Promosyon
Yönetim paneli > Ürünler > “Kombine Promosyon” kısmından, A Marka veya Markalara, belirli kategorilerden ürün eklendiğinde, A-B-C ürünlerini %D indirmle satışa sunabilirsiniz.
Örnek Senaryo; Yiyecekler kategorisinden Doğal marka Tarhana ve Kahvaltılık kategorisinden Organik marka peynir alana, Sirke setleri %10 indirimli
Promosyon Çarkı
Yönetim paneli > Reklam > “Promosyon Çarkı” kısmından aktif edebileceğiniz servis ile A TL alışveriş yapan kullanıcılarınıza, bir sonraki alışverişerine kulanabileceği rast gele B TL veya %C indirim promosyon kodu servisini sunabilirsiniz. Kullanıcılar A TL alışverişi sonrasında kullanabileceği bu servis ile Promosyon Çarkı panelinde tanımlanan promosyonlarndan bir tanesini (tek bir sefer) bir sonraki sizin belirleyeceğiniz asgari tutar alışverişlerinden sonra kullanabilirler.
Sepete Otomatik Ürün Ekleme
Eğer bir ürüne hem “Sepet Asgari Tutar” hem de “Promosyon Ürünü” tanımlaması yapılırsa, o sipariş toplamı sonrasında ürün sepete otomatik ve ücretsiz olarak eklenir. Eğer filtreye uyan birden fazla promosyon ürünü varsa, asgari sipariş tutarı en yüksek tek ürün sepete eklenir. Eğer sepette daha düşük bir promosyon ürünü varsa o kaldırılır.
Örnek Senaryo; Alışveriş sepetinin toplamı 700 TL’ den fazla olursa, biber salçası otomatik ve ücretsiz olaraksepete eklensin
Alışveriş Sonrası Otomatik Promosyon Kodu Gönderimi
Reklam > Otomatik Promsosyon bölümünü açın. Bu panelden asgari bir sipariş tutarı vererek, bir sonraki siparişinde kullanabilmesi için bir promosyon kodunu otomatik olarak e-posta ile iletebilirsiniz. Dilerseniz asgari sipariş tutarını A marka ve/veya kategoriler ile de sınırlayabilirsiniz.
Örnek Senaryo; 100 TL ve üzerindeki Kahvaltılık ürün alışverişlerinde, alışveriş sonrasında yapılan alışverişin % 10′ u kadar promosyon kodu otomatik olarak e-posta ile iletilsin